PRAO + nya skor

Vecka 7 & 8, alltså nästa vecka och veckan därpå har min klass PRAO i två veckor. Jag kommer praoa på Hästkliniken Evidensia i Täby. Det ska verkligen bli superkul då jag tycker om den kliniken väldigt mycket och jag har varit där väldigt mycket med galopphästar vi ägt, Larry & Safir. Jättetrevliga människor som jobbar, fräsch klinik och väldigt duktiga på vad de gör. Jag kommer börja klockan 9 på måndag och sedan kommer jag börja 8 de övriga dagarna. Liite tidigt för min smak, haha... Nej men det är bara att vänja sig, det kommer ju vara roligare att gå upp tidigt för att åka dit än för att gå till skolan ;) När jag slutar är jag inte riktigt säker på men jag tror att jag slutar klockan 4. 
 
De på kliniken sa till mig att ta med skor med stålhätta men jag har inga såna så jag började titta på HästNet. Där hittade jag ett par skor i storlek 40 som jag har och jag köpte dem men när de kom så var de för smala vid tårna. Jag har ganska breda fötter så det är allltid problem för mig att hitta skor, samma sak med dessa. Därför åkte vi idag in till MyOne och köpte ett par nya från Mountain Horse, supersnygga och sköna! 
 
 
Här är dem, är det någon som har likadana och isåfall vad tycker ni om dem? :)

Kommentarer
Ida Barsk - Sveriges Nordligaste Hästblogg säger:

Sv: Tack så mycket! Fixar ett inlägg imorgon där jag visar hur man lägger in låtar :D

Kul med prao på klinik! Det hade jag velat göra någon gång, tycker det är fruktansvärt intressant :)

Svar: Åh vad bra! Jaa jag är jättetaggad :D
Ebba ♥

2014-02-03 | 21:29:11
Bloggadress: http://idabarsks.blogg.se/
isasriddagbok.blogg.se säger:

Sjukt spännande praktikplats! Lycka till!

Svar: Jaa ellerhur?! Tack!! :*
Ebba ♥

2014-02-03 | 23:55:51
Bloggadress: http://isasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback