Vad som har hänt den senaste tiden - Instagram

Jag har varit väldigt frånvarande här på bloggen men jag tänkte att nu ska jag ge det ett försök till. Här är iallafall mitt i liv i bilder den senaste tiden. Bilderna kommer från min instagram där jag heter ebbaamoudruz.
Var på fälttävlans-läger och när det var slut så satte jag ihop ett kollage med bilder på folk när de rider, haha.
 
Busade med Safir i hagen på Åby, ja jag ramlar på sista bilden och nej jag red inte utan hjälm och blev avbockad.. Jag skulle tvärvända och springa och klumpig som jag är så ramlade jag. Fråga inte hur jag lyckades få benet sådär..
 
Var med på min och Safirs livs första fälttävlan. Såå duktig var han! Foto: Bo Williamsson
 
Insåg att jag saknade tjejerna från Runsten ganska mycket :(
 
 
Tävlade dressyr i Flen, mer om det i ett separat inlägg. Superduktig var han iallafall!

Nu ska jag börja på en ny design, lite höstigare än den jag har nu. Ses snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback