Ny vecka

Världens finaste ponny <3 - Foto: Elin Åmark
 
Hej! Imorgon börjar en fullspäckad vecka men som jag tror kommer bli väldigt rolig.
Såhär kommer veckan se ut: (Jag går så klart i skolan men det bllir så jobigt att skriva det på varje, hehe..)
Måndag: Dressyrträning för Lena Lilja 
Tisdag: Terrängträning i Nyköping
Onsdag: Hoppträning för EG Haking på Stora benhamra 
Torsdag: Rida på stora fältet, galoppträning intervaller
Fredag: Lösgörande med lite bommar
Lördag:  Hopptävling Allsvenskan Div 2, LC och om jag blir uttagen till laget så rider jag en LC till. På Roo Gård
Söndag: Troligtvis lugnare uteritt

Japp, det blir en ganska tuff vecka för Safiren men det kommer ju gå i perioder, veckan som var har varit ganska lugn. Föregånde vecka har innehållit mest dressyr eftersom att vi startade igår. Jag tänkte skriva en sammanfattning om tävlingen samt en utvärdering av tävlingsplatsen så fort jag hinner, troligtvis imorgon. Nu måste jag sova så vi hörs mer imorgon!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback