Välkomna!

Foto: Isabelle Hassner
Välkomna till min nygamla blogg, jag startade en blogg på horseworld och tänkte börja blogga där men sen insåg jag att det var mycket skönare på blogg.se. Hahaha..
Jaja, mycket har hänt sen jag bloggade här för några veckor sen, jag tänkte dra en sammanfattning så att ni hänger med:
  • Två veckor efter att vi tog bort Larry så åkte vi och provred en ponny i Östersund, 6 timmar bort och en vecka senare stod han i våran box på rörby.
  • En vecka efter att han kom flyttade vi honom till Granby stall och där verkar han trivas som handen i handsken.
  • Vi har hunnit med 2 tävlingar varav en LD, en LD+5 och två LC. Mer om det i ett senare inlägg.

Jag kommer skriva ett enskilt inlägg om Safir, som han heter lite senare så att ni som inte har sett honom kan bilda en uppfattning ;) Bilderna i headern är iallafall på honom så då ser ni ju hur han ser ut, söt som socker!

Nu ska jag börja skriva om tävlingarna så vi hörs lite senare :*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback