Träning på Runsten

Foto: Ines Amoudruz
Hej!
Igår var jag ju som sagt på terrängträning på Årsta Runsten och det var med blandade känslor. Först hoppade vi en "soffa" på volt och sen la vi på en häck så att man hoppade häck och sen rakt fram till soffan. När jag hoppade den linjen så blev han så glad att la värsta bocksprånget och jag satt ganska löst, hehe. Jag blev lite osäker efter det men sen hoppade jag ett annat hinder som jag inte hade visat honom och så stannade han faktiskt. Första gången han stannade med mig :o 
Men det var enda gången han stannade så jag gick bara fram och visade honom hindret och sen hoppade han på en gång. Efter det började vi skritta genom vattnet och därefter trava genom det. När vi travade så var han såå glad och travade med hur höga steg som helst, nutte <3
Efter det hoppade vi ett litet nerhopp, dike och stockar och några andra hinder och han tvekade inte en sekund, när de andra tre skulle över diket så stannade deras hästar och tvekade jättemycket innan de tillslut kom över men Saffe tittade inte ens. Han var hu lugn som helst och tyckte att det var superkul, speciellt vattnet!
Vill ni ha fler bilder från träningen? Kommentera nedan isåfall! 

Kommentarer
Jane <33 säger:

Massor med fler bilder Ebba! :D :D <3 :D<3

2013-05-30 | 13:24:13
Bloggadress: http://janebvl.blogg.se
Frida säger:

Ja mera bilder :) <3

2013-05-30 | 13:44:08
Bloggadress: http://fhesslin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback