Wihoo!

Lias & Nicko
 
Nu funkar iPaden igen! Jag vet dock inte om den kommer funka hela dagen men då vet ni iallafall varför jag kanske inte bloggar.
 
Just nu sitter jag i bilen påväg till stallet där jag först ska tvätta 3 boxar, sedan rida dressyr i ridhuset och därefter  måla boxarna. Det kommer komma upp ett tidsinställt  någon gång under dan och så kommer jag kunna blogga lite ikväll också. 
 
Igår städade jag lite i stallet och sen tittade jag på Elvin som red Nicko och när han hade ridit klart så fick jag hoppa upp lite. För er som inte vet vad jag snackar om nu så har Erika (som äger stallet) två söner, Elvin och Lias. Lias är den som rider nicko mest, han är också äldst av de två. Elvin tycker egentligen inte om ridning så jättemycket men han brukar rida Nicko nån gång ibland. Så jag red alltså B-ponnyn Nicko, i shorts, med för korta läder och gympadojor. Det var ingen vacker syn..  Nej men det gick bra, han var mycket roligare än jag hade trott och jag kände mig faktiskt inte jättestor! Kul var det iallafall och jag blev mäkta förvånad över hur kort galopp han hade, haha. 
 
Anledningen till att jag inte bloggade igår är för att iPaden funkade inte och min telefon hade slut på surf, ilandsproblem deluxe ;)

Hörs ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback