Sovmorgoooon

 
Världens finaste <3
Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon för att komma ikapp all sömn jag har missat efter lägret och dressyrtävlingen. Skönt som attan men nu ska jag sätta igång och beta av lite saker jag har att göra under dagen. Jag tänkte visa veckans schema också, tänkte att det kunde vara lite kul att se :)
Måndag(Idag): Dressyrlektion för Lena Lilja, vi ska träna på det som gick lite mindre bra på dressyrtävlingen. 
Tisdag: (Jag skulle egentligen ha åkt på terrängträning men den blev flyttad till på torsdag och så är mamma inte hemma så vi skippar den träninge.) Antingen rider jag eller så tar vi transporten till Rörby och så ska jag rida ut Safir tillsammans med Jenny/Slider. Det var så längesen jag red ut på Rörbys ridvägar och jag har verkligen saknat dem! Tur att jag kan rida dit så att man slipper ta transporten varje gång.
Onsdag: Ines rider, vi får se vad hon gör men nånting blir det iallafall.
Torsdag: Vet ej
Fredag: Vet ej 
Lördag: Jag rider seriös genomridning i ridhuset eller på ridbanan. 
Söndag: Ines rider.

På torsdag och fredag så har vi inte bestämt vad vi ska göra, han ska ta det lugnt ena dagen iallafall. På fredag-söndag så är jag hos pappa så då kommer bloggen inte ha super-uppdatering eftersom att jag inte har någon dator där men jag kommer göra några tidsinställda tills dess så att ni iallafall har lite att läsa. SeeU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback