Kvällsfunderingar

Du är det finaste jag har, världens bästa
 
Om man vaknar kvart i tre (på natten) och sedan somnar kvart i  tolv, då har man varit vaken i 20 timmar.. Det här är nog det längsta jag har varit vaken någonsin. Dock sov jag ju på planet så tekniskt sett var jag vaken i 18 timmar men jaja, haha. Idag har jag mest bara legat och kollat på teve, ätit frysta hallon, isbitar och glass för att skona mitt halsont. Jag har även gjort lite tidinställda som kommer komma upp någon gång de närmst veckorna. 
 
Planen för imorgon är att Åka till stallet runt 1 och så ska Ines rida ut honom för jag tror tyvärr inte att jag orkar det.. Sad but true. Men jag tänkte iallafall åka till stallet för att börja packa sadelskåpet. Ohh till vad?? Det får ni veta imorgon ;) 
 
Godnatt läsisar ♥

Kommentarer
Josefine säger:

Vilken supermysig header! :D

2013-07-28 | 10:17:40
Bloggadress: http://stylebyjosses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback