Inplanerade tävlingar

 
Här kommer de tävlingar som vi ska åka ut på i höst, det kommer säkert tillkomma någon mer men så här ser det ut just nu iallafall:
11 Augusti - Fälttävlan på Boxholm (P70)
24 Augusti - Hoppning Roo Gård (LC & LB)
1 September - Dressyr hemma ~ Granby gård  (LC:1 & LB:1)
7 September - Hoppning Roo Gård Ponnyallsvenskan Div 2 omg 1 (LC) eventuellt en till (LC) om jag kommer med i laget.  
21 September - Hoppning Färingsö Ponnyallsvenskan Div 2 omg 2 (LC) eventuellt en till (LC) om jag kommer med i laget.  
6 Oktober - Hoppning Hufvudsta Ponnyallsvenskan Div 2 omg 3 (LC) eventuellt en (LC+) om jag kommer med i laget då finalen går i LC+.
Så här ser alltså våran tävlingsplanering ut, jag är riktigt taggad inför hösten för det känns som om jag börjar förstå hur jag ska rida Safir nu och han är i toppform just nu så jag hoppas att det blir ett framgångsrikt tävlingsår. Men det viktigaste är att vi ska ha kul och lära oss av tävlingarna och få mer rutin, det är huvudsaken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback