Höst/vinterkatalogen 2013 - Hööks

Hej! Som de flesa vet så har Hööks kommit ut med en ny katalog men även e ny kollektion, Nu tänkte jag visa vad jag gillade bland de nya grejerna i Hööks nya Höst/vinterkollektion. Det kommer komma två inlägg då jag tycker att Hööks verkligen har lyckats och det fanns så mycket snyggt så jag måste helt enkelt dela upp det. 

 
 
En supernygg höstjacka som jag till och med skulle kunna tänka mig att ha även utanför stallet. Jag älskar de bruna kanterna och fluffet på luvan. Perfekt att ha i stallet en blåsig dag i oktober. Den blir din för 599:-
 
 
 
En kofta i samma stil som jackan, även här finns de bruna kanterna och luddet på luvan. Verkar hur skön och gosig som helst, denna hade jag inte bangat på om jag hade haft alla pengar i världen ;) Kostar 399:-
 
 
Senskydd från JH Collection som jag måste säga är riktigt snygga! Tänk de här, ett brunt set (schabrak+huva) brun tröja och svart utrustning, mumma. De ser även ut att ha väldigt bra ventilation så det är ju ett stort plus! Dessaa blir dina för 349:-
 
Supersnyggt dressyrschabrak men stora rutor, tänk er detta med marinbåa lindor, beiga ridbyxor, en marinblå tröja och guldigt pannband. Dör snygghetsdöden *.* Nej men verkligen ett shabrak i min stil, stilrent men ändå dösnyggt. Ni kan köpa det för 299:-
 
Det här var alltså första delen av det jag gillade i Hööks nya kollektion. Del 2 kommer komma upp någon gång de närmsta dagarna. Jag ska även lägga upp en liten lista på det jag vill ha från Hööks just nu, bland både gamla och nya kollektioner.
Vilken var eran favorit av dessa fyra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback