Hejhej!

Ni får en bild från när Ines var med på en galoppträning med Safir innan sommarlovet :)
 
Fin rubrik va? 
Nu har jag ätit frukost, bokat tågresa, borstat håret och bytt om för att snart åka till mamma och däifrån vidare mot stallet. Jag har fortfarande ont i huvudet men halsen är nästan helt problemfri, weei! Men Ines får rida idag för jag väntar hellre med att rida tills jag är helt frisk. Hon ska rida till Gräsrakan och träna lite galoppintervaller men jag tror inte att jag orkar gå med dit så jag stannar i stallet istället. Jag tänkte rensa lite i boden, städa skåpet och smörja tränsen och dressyrsadeln. Jag ska även packa sadelskåpet inför mina två ridläger de två kommande veckorna, mer om det i ett annat inlägg.
 
Nu vill Ines ha iPaden så jag kan tyvärr inte skriva mer men jag tar med den till stallet så att ni får lite uppdatering där ifrån också. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback