Torsdag imorgon

 
Segaste dagen på veckan men jag ska försöka hålla humöret uppe! Nu på kvällen har jag suttit med min NO-inlämning som ska vara inne imorgon. Jag har flex på morgonen och hela lektionen på mig att skriva så det känns rätt lugnt men jag ska ändå skriva lite innan jag går till skolan. Planen för Safiren är nog att antingen jag eller Ines rider dressyr i ridhuset, det är så himla tråkigt för det är så hårt överallt och sen är det så mörkt så det går typ inte att rida ut :( Jaja, vintern får bli inomhus helt enkelt och så får vi rida ut massor i sommar istället! Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt :)
 
Jag kör en special-grej imorgon. Jag ska inte klaga på något under de närmaste 24 timmarna, inte en enda gång. Är ni med? Prova! Jag ska iallafall försöka göra detta till en bra torsdag, hoppas att du också gör det! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback