Tävlingssummering 2013 - Dressyr

 
 
 
Första tävlingen 2013?
Första omgången av allsvenskan div 3 med Scotty.
 
Bästa tävlingen 2013?
Det var nog mälaröarna, när jag vann LC:n och kom tvåa i LB:n! :D
 
Vilka hästar/ponnys tävlade du?
Scotty, Sparkling Saphire
 
Vad för klasser tävlade du? 
LC:1, LC:2 & LB:1
 
Hur många placeringar? 
7 st varav 4 st är vinster.
 
Vad hade du för mål 2013? 
Att vinna en LC & en LB och att ha kul med Safir.
 
Nådde du dem?
Japp!
 
Vad är målen för 2014?
Rida stadigt på över 60% i LA
 
Bästa tävlings arrangören 2013?
Vällingby, älskar att tävla där! Bra framridning, bra parkering på asfalt, stoort och luftigt ridhus och domaren sitter uppepå läktaren. 
 
Något speciellt minne från 2013? 
När jag vann båda klasserna på klubbens KM, det var såå kul! 
 
 
Min tävlingsutrustning
Hjälm: John Whitaker
Håruppsättning: Donut + svart hårnät med silvriga paljetter
Skjorta: Kingsland eller en från Horze
Kavaj: Pikeur
Ridvantar: Roeckl
Ridbyxor: Hööks
Ridstrumpor: KL eller horseware
Ridstövlar: Ridskor från Hööks + Chaps från Horze
 
Hästen/ponnyns tävlingsutrustning? 
Träns: Hööks 
Pannband: Hööks
Schabrak: Hööks & Mia RS
Sadel: RS (vet inte riktigt vad det är för märke, hehe)
Sadelgjord: Hööks
Vilken klubb tävlade du för 2013? TGPK
Vilken klubb kommer du tävla för 2014? 
Stora Wäsby Fältrittklubb
Har du ridit i något lag 2013? 
Div 3 
Ska du rida i något lag 2014?
Troligen Div 2
 
Vilken/vilka tränade du för 2013? 
Ulrika Hedman, Lotta (kommer inte ihåg efternamnet), Lena Lilja, Rosanna Lidbrandt, Lena Bredberg, Anna Ringholt, Lina Källbäck
 
Ska du fortsätta med det 2014?
Jag ska fortsätta för Lena Lilja :)
 
Har du tävlat i någon ny gren 2013?
Jaa, fälttävlan.
 
Ska du tävla någon ny gren 2014?
Nej
 
Vad har du för förväntningar på året 2014?
Att jag och Safir ska komma ut på lite meetings och att vi ska ha jäkligt kul!
 
Hur gick de på sista tävlingen?
Superbra, det var en LB:1! Glömde dock halten i början, hehe. Men vi slutade på 67,9 och en andraplats :D

Kommentarer
isasriddagbok.blogg.se säger:

RS står troligen för Rolf Stenberg :) Fina svenska sadlar, min har jag haft i 13 år tror jag, toknöjd! Fast det är en hoppsadel :)

2013-12-13 | 23:58:58
Bloggadress: http://isasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback