Mellanlandar

Oman och Furir i vintras ↑
 
Hej, hur har eran torsdag varit? Min har faktiskt varit helt okej, den förgylldes rejält när snön kom, älskar snö!
 
Nu har jag precis kommit hem från skolan och ska slänga i mig mat och byta om för att sedan åka till stallet. Där ska jag rida dressyr på S i ridhuset och sedan ska vi åka vidare till årsmöte för SWFRK (Stora Wäsby FältRittKlubb) som jag ska tävla för nästa år.
 
Idag kom första snön också! Även om man inte tittade ut genom fönstret så kunde man se det på instagram, haha... Hoppas bara inte att Safir är jätteblöt, tur att han har täcke och tjock päls ;) Har inte riktigt något att skriva så jag avrundar här, ville bara slänga in ett snabbt inlägg så att ni vet att jag lever! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback