Julpynt

 
Här om dagen julpyntade vi här hemma, superfint blev det :D Även fast jag ska sätta mig med min läxa och jag precis har städat typ hela huset så mår jag riktigt bra. Jag är glad, riktigt jäkla glad! Tänk vad konstigt det är, igår var jag sur, arg och ledsen och idag känner jag mig glad och lycklig. Ibland funderar jag lite på det där, vad är det som gör att det kan ändras så fort? Jag tror att det handlar mest om attityd.. Därför tänker jag ta upp det senare i kväll i ett inlägg om åsikter och tankar. Missa inte det!
 
Nu när det börjar lida mot jul så längtar jag till knäcken, dela ut julklappar, lussebullar, rida barbacka i snön och sen ta en kopp varm oboy. Det är så mysigt med julen! Det har även kommit ännu mer snö idag, och nu snöar det fortfarande, det är helt vitt på marken. Hoppas det ligger kvar!! 
 
Vad tycker ni är det bästa med julen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback