@ Flygplatsen

Hejhej! Jag sitter på flygplatsen just nu och väntar på flyget hem som går vid 19.30. Ganska segt att vänta så länge men samtidigt lite mysigt... Jag blev dock mycket gladare när jag helt plötsligt fick ett supergulligt sms av min bästavän, världens underbaraste vänner har jag 
Jag älskar shoppingen på flygplatsen btw! Har precis köpt en julklapp/födelsedagspresent till en av mina finaste vänner, Jenny ♥ När vi åkte från sverige så köpte jag också en concealer, superbra är den! Har inget bloggsug så jag tror inte riktigt att det blir så mycket mer bloggning idag men isåfall hörs vi imorgon :)
 
Jenny & hennes fina Slider

Kommentarer
Jenny Sundström säger:

Men Ebba va? Det har du inte sakt? Saknar dig som fan. Snygg ja va på bilden hahha.. Älskar dig <3

2013-12-17 | 21:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback