Äntligen!

 
När vi var på SIHS i söndags så gick vi till Alex Boots monter och beställde specialbeställda dressyrstövlar. För er som inte har träffat mig så har jag extremt smala ben och ganska stora fötter så vi har letat efter stövlar i typ 2 år nu men har fortfarande inte hittat några som passar. Därför tog vi beslutet att måttbeställa så i slutet av januari/mitten av februari kommer dem! Jag velade mellan halvlackade och vanliga men till slut föll valet på vanliga, av flera andledningar. Dels för att lackade kan lätt få repor och sen har jag alltid tyckt att det är mer stilrent med vanliga. Tävling är dock ett undantag, då är det jättesnyggt med lackat!
 
Så fort de anländer kommer ni få bilder, suupersnygga är de! :D Jag kan verkligen tipsa om Alex Boots, han som gör stövlarna är såå duktig och stövlarna han har gjort är sjukt snygga. Vissa är inte riktigt min smak men de flesta håller verkligen hög standard! Riktigt bra pris fick vi också, för att vara måttbeställda såklart ;)

Kommentarer
isasriddagbok.blogg.se säger:

Prisses förra familj som sålde i globen :) Helen och Jessica. Har dock aldrig provat några Alex Boots! :o Men har alltid varit nöjd med de jag haft så är väl därför :)

2013-12-04 | 22:03:09
Bloggadress: http://isasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback