Packar

Såhär kommer vi se ut idag, eller inte.. ;)
 
Hej alla glada! Och sura, hahah.
Jag är iallafall väldigt glad, solen skiner och imorgon åker jag på ridläger :D Just nu har jag tagit en paus i allt packande och då passar jag på att slänga in ett litet inlägg. Jag började packa i min lilla resväska men så insåg jag att den var för liten så nu fick jag byta till en större, alla kommer tro att jag ska flytta dit.. Heheh. Nej men hellre för mycket packning än för lite!
 
Jag satt och knåpade lite på en header men den blev inge bra så jag får helt enkelt leva med den jag har till Theresia bli klar med min. Theresia är en tjej som gör grymma headers gratis (!!) och jag har beställt en som hon håller på med nu så det ska bli kul att se resultatet! Den kommer vara ganska stilren och lite samma färgtema som jag har nu, man vill ju ta vara på de sista veckorna av sommaren. Det är ju faktiskt bara 3 veckor kvar av sommarlovet nu. Vart tog lovet vägen?! Så en somrig design från Theresia kommer sitta upp hela Augusti och sen till september kommer jag försöka göra en som är lite mer höstig, hoppas jag lyckas! 
 
Planen är att jag ska packa lite till, sedan äta lunch och därefter cykla till stallet där jag ska packa alla hästgrejer och sen ikväll så ska jag rida bort till gräsrakan och köra lite intervaller. Det ska vara sol hela dagen så det blir nog skönt att rida lite senare på kvällen. Nu måste jag fortsätta packa, seeU!

Kommentarer
SweRiders.se säger:

Hej, vilken fin blogg! Besök gärna min blogg och lämna gärna en kommentar efter dig :)

2013-08-03 | 14:11:29
Bloggadress: http://sweriders.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback