Fälttävlans-läger

Jag och Safir på terrängträning på Årsta Runsten 
 
Hejsan! Nu sitter jag på tåget påväg hem från Köping och det känns skönt men samtidigt tråkigt då det har varit väldigt kul. Tyvärr satte jag mig på ett säte som gör att man åker baklänges så jag räknar med att jag kommer må ganska illa.. 
 
Jaja, det jag egentligen ville berätta med inlägget var att på söndag åker jag på fälttävlans-läger igen men denna gång på Årsta Runsten och i 5 dagar istället för 3. Det är dock för samma tränare, Lena Bredberg. Det känns väldigt skönt för jag har ju tränat för henne några gånger så hon vet ju hur pass duktiga jag och Safir är och jag tror även att hennes dotter Maria ska vara med på detta lägret och hjälpa till som hon gjorde på Johannesberg. Hoppas det för hon var supersnäll! Jag vet att Ida och Elin Krantz (de vi köpte Larry av) ska på det lägret och sen vet jag att Marcus och Lina Backlund ska dit. De rider för samma klubb som jag gör, TGPK. Så jag känner några iallafall! 
 
På lägret på Johannesberg var vi dock bara typ 8 stycken och nu ska vi vara runt 25 så det kommer ju inte bli samma sak men jag tror att det kommer bli väldigt kul ändå. Safir har även tävlat i hoppning där med förra ägaren och vi har varit där på en terrängträning så han har varit där innan, så att säga. Jag hoppas verkligen att vi ska rida på deras stora gräsbana för det skulle vara såå coolt! 
 
Vi kommer åka dit på söndagen för att det tar typ 1,5 timme att åka dit och det vill man ju helst inte göra på morgonen så då slipper vi resa tidigt och så hinner man lära känna alla lägerdeltagare lite också :) 
 
Jag kommer ha med mig mobilen och iPaden så bloggen kommer rulla på nästan som vanligt men jag kommer inte ha lika mycket tid för att blogga så jag kommer göra lite tidsinställda. Dock så tror jag inte att jag hinner göra så jättemånga så uppdateringen kommer inte vara så jättebra. Men jag kommer ha med mig kameran och fota lite när andra rider så att ni får lite bilder för jag tror inte att nån annan kommer kunna fota när jag rider tyvärr.
 
Jag är grymt taggad och det passar perfekt att det är just den veckan för på söndagen i slutet av den veckan så ska vi ju debutera Fälttävlan! Så jag hoppas att jag får med mig några användbara tips från lägret som jag kan ha nytta av när jag sedan ska tävla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback