Härlig dag

 
Dagen idag har varit en så himla bra dag, även fast det inte hände något jättestort. Jag åkte först till Lurbo Ridklubb och hjälpte mammas killes två döttrar med att rida. De red två urgulliga B-ponnysar och fick träna på att stå upp, trava och rida slalom. Jag höll på att dö söthetsdöden ♥ Därefter åt vi Mc Donalds och no woords needed, bästa! Åkte hem, duschade och sminkade mig och sedan kom David & Sanna hit. Vi åt pizza, gjorde smoothie och hade det allmänt cozy. Bra dag och imorgon är första dagen på PRAOn, åhh så taggad!! Jag börjar 9 och slutar 4 för att sedan börja 8 resten av dagarna. Hoppas att alla får en bra vecka och att ni inte har allt för mycket söndagsångest ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback