Glad, trött, kall

Ungefär så kan man beskriva hur jag känner mig just nu! Väldigt spännande dag på kliniken idag, röntgen x3, ett ultraljud, en kolik-häst som sedan tyvärr togs bort och sedan lite hältutredningar. Väldigt rolig dag då det var mycket att göra men det var väldigt sorgligt med kolik-hästen eftersom att jag vet exkat hur det känns att ta bort en häst och det är verkligen inte kul. Tyvärr är det ju så ibland, man får sätta hästens behov före sitt eget och idag var detta det bästa för att hästen skulle slippa lida. Därimellan har jag fikat, hållt i hästar, förberett ultraljud, ätit lunch, skurat boxar m.m. 
 
Imorgon fyller jag även år, så imorgon har jag levt på denna jord i 14 år och dagen efter är det alla hjärtans dag, Tjohoo! 
 
Alla hjärtans dag kommer spenderas med denna snygging, kan inte bli bättre ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback