Första dagen

Hej! Förlåt för jättedålig bloggning idag men jag har helt enkelt inte hunnit. Idag var ju första dagen på min praktitk! Det var superkul och väldigt lärorikt, jag fick bland annat hjälpa till med att röntga 3 hästar, sopa/dammsuga en stallgång med en maskin som såg ut som en gräsklippare (haha) och vara med på ett ultraljud. De som jobbar där är underbara och alla som kommerdit med hästar är väldigt trevliga. 

Dressyrträningen idag gick dock inte lika bra... Eftersom att jag rider Safir så sällan nu så blir han inte igenomriden riktigt och då blir det inte lika kul att rida och så blir det som en ond cirkel. Jag ska försöka ta tag i det men jag har verkligen ingen motivation alls just nu :( 
 
Imorgon väntar en ny dag på kliniken så vi hörs då, godnatt!
 
En bild från besiktningen av S som var på samma klinik som jag praktiserar på :)

Kommentarer
Annster säger:

Söt bild :)

2014-02-28 | 10:07:10
Bloggadress: http://annster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback