Besviken

När jag var på SIHS 2013 så köpte jag massor med grejer, bland annat en lackad nosgrimma. Jag har länge letat efter en lackad med avtagbar snokrem och så hittade jag den i Kyro Riding Gears monter. Självklart köpte jag den men jag rider ju utan snokren på S så jag tog av den. Grejen är att när jag rider med nosgrimman så vrider den sig jättemycket till vänster och jag vet inte vad jag ska göra för att få den att ligga stilla!
 
 
Här ser man ganska tydligt hur den vrider sig, jag vet verkligen inte hur jag ska göra för att den inte ska vrida sig. Att spänna den hårdare är inget alternativ då jag bara har nosgrimman för utseendes skull och därför spänner den väldigt löst. Planen är att använda denna nosgrima på tävling men då är det ju inte så snyggt om den ska halka snett hela tiden :/
 
Någon som har något tips?
 

Kommentarer
Sarah säger:

Om du har en sån snodd man brukar ha i hästmanarna (haha tappade ordet) kan du klippa isönder den och sedan försöka knyta ihop nackstycket och nosgrimman på sidorna av hästens huvud :) hahah dålig förklaring

Svar: Gud vad smart det måste jag testa! :)
Ebba ♥

2014-02-08 | 17:05:24
Bloggadress: http://sarahhgberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback